www.sinel.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 30 червня 2025 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Cинельніківський район >> ПЕРЕВІРКИ згідно ЗУ "Про очищення влади"
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Про проведення перевірки відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України “Про очищення влади” "
Версія для друку Написати листа


СИНЕЛЬНИКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної державної адміністрації

25.02.2015 м. Синельникове № Р-60/0/115-15


Про проведення перевірки
відомостей щодо застосування
заборон, передбачених Законом

України “Про очищення влади”




Відповідно до пункту 10 частини першої статті 2, частини четвертої статті 5 Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VІІ “Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року
№ 1025-р, розпорядження голови облдержадміністрації від 17 лютого 2015 року № Р-63/0/3-15 “Про проведення перевірки відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України “Про очищення влади”:

1. Провести перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” стосовно:
1) заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, начальників управління агропромислового розвитку, фінансового управління та управління соціального захисту населення райдержадміністрації, визначивши 10 березня 2015 року днем початку проведення перевірки;
2) заступників начальників управлінь, начальників відділів, завідувачів секторів райдержадміністрації та структурних підрозділів
2

райдержадміністрації, визначивши 01 червня 2015 року днем початку проведення перевірки;
3) головних, провідних спеціалістів, спеціалістів І категорії райдержадміністрації та структурних підрозділів райдержадміністрації визначивши 01 вересня 2015 року днем початку проведення перевірки.

2. Визначити керівника апарату райдержадміністрації, сектор персоналу райдержадміністрації відповідальними за проведення перевірки щодо керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, начальників відділів, завідувачів секторами, спеціалістів райдержадміністрації.

3. Начальникам фінансового управління, управління агропромислового розвитку, управління соціального захисту населення райдержадміністрації у підпорядкованих структурних підрозділах:
1) визначити відповідальних за проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”;
2) копії наказів щодо забезпечення проведення перевірки відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України в структурних підрозділах райдержадміністрації надати керівнику апарату райдержадміністрації у термін до 10 березня 2015 року;
3) провести перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, в межах періоду, встановленого відповідно до плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р.

4. Сектору персоналу райдержадміністрації забезпечити ознайомлення із цим розпорядженням:
1) заступника голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, заступників начальників управлінь, начальників відділів, завідувачів секторів, головних, провідних спеціалістів, спеціалістів І категорії райдержадміністрації;
2) у тому числі працівників, які відсутні на робочому місці (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках для догляду за дитиною, у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відсторонені від посади).

3

5. Заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, заступникам начальників управлінь, начальникам відділів, завідувачам секторів, головним, провідним спеціалістам, спеціалістам І категорії у десятиденний строк з дня початку проведення відповідної перевірки подати до сектору персоналу райдержадміністрації власноручно написану заяву про те, що до нього (неї) не застосовуються (застосовуються) заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за встановленою формою (додаток 1 або додаток 2), декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, а також копію паспорта громадянина України.

6. Відділу організаційної роботи райдержадміністрації забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційному веб-сайті Синельниківської районної державної адміністрації у день його видання.

7. Сектору персоналу райдержадміністрації протягом трьох днів після одержання відповідної заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті Синельниківської районної державної адміністрації:
1) інформації про початок проходження перевірки особою;
2) копії вищезазначеної заяви та декларації (крім відомостей, що законом віднесені до інформації з обмеженим доступом).

8. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Воробйова В.Б., контроль - залишаю за собою.




Виконуючий обов’язки
голови райдержадміністрації К.В.КРАВЧЕНКО







Додаток 1
до розпорядження голови
райдержадміністрації
25.02.2015 №Р-60/0/115-15

                                  В.о. голови Синельниківської райдержадміністрації

                                  Кравченку К.В.

                                  ___________________________
                                  (прізвище, ім’я та по батькові)
ЗАЯВА*
про проведення перевірки, передбаченої Законом
України “Про очищення влади”


Я, __________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України “Про очищення влади” повідомляю, що заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, не застосовуються щодо мене.

Надаю згоду на:

проходження перевірки;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України “Про очищення влади”.

Додаток: копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 20___ рік.

____ ____________ 20__ р. ____________________
(підпис)

*Заява пишеться особою власноручно.




Начальник відділу організаційної
роботи райдержадміністрації Н.О.ВОЛОК

Додаток 2
до розпорядження голови
райдержадміністрації
25.02.2015 №Р-60/0/115-15


                                  В.о. голови Синельниківської райдержадміністрації

                                  Кравченку К.В.
___________________________
                                  (прізвище, ім’я та по батькові)
ЗАЯВА*
про проведення перевірки, передбаченої Законом
України “Про очищення влади”


Я, __________________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України “Про очищення влади” повідомляю, що заборони, визначені частиною ____________________________________
(третьою/четвертою)

статті 1 Закону, застосовується щодо мене.

_________________________________________________________________
(зазначається, яка саме заборона застосовується)

_________________________________________________________________

Надаю згоду на:

проходження перевірки;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України “Про очищення влади”.

            Додаток: копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 20___ рік.

____ ____________ 20__ р. ____________________
(підпис)
*Заява пишеться особою власноручно.



Начальник відділу організаційної
роботи райдержадміністрації Н.О.ВОЛОК
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор