www.sinel.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 8 липня 2025 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Cинельніківський район >> 8 сесія VІ скликання 7 вересня 2011 року
Про створення комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради», затвердження його статуту та призначення керівника
Версія для друку Написати листа
УКРАЇНА

CИНЕЛЬНИКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
ВОСЬМА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я

Про створення комунального закладу охорони здоров’я
«Синельниківський центр первинної медико-санітарної
допомоги» Синельниківської районної ради», затвердження
його статуту та призначення керівника

Керуючись статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві», Кодексом законів про працю України, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань законності, комунальної власності, забезпечення правоохоронної діяльності та зв’язку з засобами масової інформації, районна рада вирішила:

1.Створити комунальний заклад охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради», (місцезнаходження: вул. Миру, буд.52, м.Синельникове, Дніпропетровська область, 52500) з органом управління в особі Синельниківської районної ради.

2.Затвердити статут комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради» (додається).

3.Призначити Сачко Олену Ігорівну на посаду головного лікаря комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради», з укладенням строкового трудового договору строком на 1 (один) рік з випробувальним строком 3 (три) місяці.

4.Уповноважити головного лікаря комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради», Сачко О.І. до 1 жовтня 2011 року провести державну реєстрацію закладу в порядку, встановленому чинним законодавством України та здійснити заходи щодо забезпечення повноцінного функціонування закладу.

5.Рекомендувати фінансовому управлінню Синельниківської райдержадміністрації передбачити фінансування новоствореного закладу за рахунок економії коштів, запланованих на утримання амбулаторій загальної практики - сімейної медицини.

6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань законності, комунальної власності, забезпечення правоохоронної діяльності та зв’язку з засобами масової інформації (Колпак).



Голова районної ради Н.ЗАДОРОЖНЯ








м. Синельникове
7 вересня 2011р.
№ 143-8/Vl



6
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Синельниківської
районної ради
від 7 вересня 2011 року
№ 143-8/VІ

Голова районної ради
ЗАДОРОЖНЯ Н.В.






СТАТУТ
комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради»




















м.Синельникове
2011 рік







СТАТУТ
Комунального закладу охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1. Комунальний заклад охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради» (далі- Центр) надає первинну медико-санітарну допомогу населенню Синельниківського району та м.Синельникового.
Структурними підрозділами Центру є:
Іларіонівська амбулаторія ЗПСМ;
Славгородська амбулаторія ЗПСМ;
Роздорська амбулаторія ЗПСМ;
Зайцівська амбулаторія ЗПСМ;
Кислянська амбулаторія ЗПСМ;
Миролюбівська амбулаторія ЗПСМ;
Новоолександрівська амбулаторія ЗПСМ;
Первомайська амбулаторія ЗПСМ;
Тургенєвська амбулаторія ЗПСМ;
Варварівська амбулаторія ЗПСМ;
Шахтарська амбулаторія ЗПСМ;
Раївська амбулаторія ЗПСМ;
Михайлівська амбулаторія ЗПСМ;
Майська амбулаторія ЗПСМ;
Луб’янська амбулаторія ЗПСМ;
Новогнідський фельдшерсько-акушерський пункт;
Писарівський фельдшерсько-акушерський пункт;
Старолозуватський фельдшерський пункт;
Фельдшерський пункт смт Сад;
Роздольський медичний пункт;
Новопоселківський фельдшерський пункт;
Мар’ївський фельдшерський пункт;
Надеждівський фельдшерський пункт;
Андріївський фельдшерський пункт;
Веселівський фельдшерський пункт;
Великомихайлівський фельдшерський пункт;
Дерезуватський фельдшерський пункт;
Широкосмоленківський медичний пункт;
Октябрський медичний пункт;
Романівський медичний пункт;
Старовишневецький фельдшерський пункт;
Водянський медичний пункт;
Фрунзенський фельдшерський пункт;
Вербівський фельдшерський пункт;
Грушувато-Криничний медичний пункт;
Воронівський фельдшерський пункт;
Василівський фельдшерський пункт;
Вільненський фельдшерський пункт;
Дібровський фельдшерський пункт;
Шевченківський фельдшерський пункт;
Гірківський фельдшерський пункт;
Троїцький фельдшерський пункт;
Синельниківська міська амбулаторія ЗПСМ №1
Синельниківська міська амбулаторія ЗПСМ №2
1.2. Центр створений на підставі рішення сесії Синельниківської районної ради від 7 вересня 2011 року №_______
1.3. Центр заснований на базі відокремленої частини комунального майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Синельниківського району, управління яким здійснює Синельниківська районна рада (далі – Орган управління майном).
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, а також актами уповноваженого органу управління та іншими нормативно-правовими актами і цим Статутом.
2. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ.

2.1. Повне найменування:
Комунальний заклад охорони здоров’я «Синельниківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Синельниківської районної ради».
Скорочене: КЗОЗ «Синельниківський центр ПМСД» СРР»
2.2.Місцезнаходження: вул. Миру,52, м.Синельникове, Дніпропет-ровська область, поштовий індекс: 52500.
3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.

3.1. Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Синельниківського району та м.Синельникове заходів, спрямованих на забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медико-санітарною допомогою; забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Центру є:
організаційно-методичне керівництво та координація діяльності структурних підрозділів Центру на території Синельниківського району та м.Синельникове з питань:
надання населенню доступної, своєчасної, якісної та ефективної первинної медико-санітарної допомоги;
організації надання первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
проведення профілактичних щеплень;
забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря, що надає первинну медико-санітарну допомогу (лікаря загальної практики – сімейного лікаря, дільничного терапевта, дільничного педіатра), у визначеному законодавством порядку;
планування, організації, участі та контролю за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню Синельниківського району та м.Синельникове із закладами охорони здоров’я та установами, що надають вторинну (спеціалізовану), третинну (високоспеціалізовану) та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта);
організації відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих на санаторне-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;
забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
організації стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
направлення на МСЕК осіб із стійкою втратою працездатності;
участі у проведенні інформаційної та освітньо-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
організації пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку;
проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення, в першу чергу від попереджувальних захворювань та станів;
координацію впровадження та контролю за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання первинної медико-санітарної медичної допомоги;
визначення проблемних питань надання первинної медико-санітарної допомоги в Синельниківському районі та м. Синельникове та шляхів їх вирішення;
розробки планів розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Синельниківському районі та м. Синельникове;
проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою;
моніторингу забезпечення та раціонального використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
моніторингу виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення первинною медико-санітарною допомогою;
вивчення, аналізу і прогнозування показників стану здоров'я населення та участі у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення;
забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру;
медичної практики;
зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуску, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
інших функцій, що випливають з покладених на Центр завдань.
3.3. Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС.

4.1. Центр є юридичною особою публічного права.
4.2. Центр є неприбутковою установою.
4.3. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
4.4. Центр здійснює господарську діяльність.
4.5. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.6. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
4.7. Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі в іноземній валюті , круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.8. Держава та Орган управління майном не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями держави та Органу управління майном, окрім випадків передбачених законодавством.
4.9. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ.

5.1. Центр має право:
5.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
5.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
5.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
5.1.4. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
5.1.5. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
5.1.6. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
5.2. Центр:
5.2.1. Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
5.2.2. Придбає матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб;
5.2.3. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
5.2.4. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.

6. УПРАВЛІННЯ.

6.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Органу управління майном щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.
6.2. Поточне керівництво діяльності Центру здійснює головний лікар, який призначається на посаду Органом управління майном на умовах строкового трудового договору. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються строковим трудовим договором.
6.3. Головного лікаря Центру може бути звільнено достроково на передбачених строковим трудовим договором підставах відповідно до законодавства.
6.4. Головний лікар Центру:
6.4.1. Безпосередньо підпорядковується Органу управління майном та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.
6.4.2. Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та статутом порядку.
6.4.3. Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.
6.4.4. Укладає договори (у тому числі щодо надання первинної медико-санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.
6.4.5. У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.
6.4.6. Підписує та подає на затвердження до уповноваженого органу управління Статут, проекти змін до Статуту.
6.4.7. Призначає своїх заступників та розподіляє обов'язки між ними.
6.4.8. Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників та подає їх на затвердження відповідним Органом управління.
6.4.9. Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.
6.4.10. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
6.4.11. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
6.4.12. Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.
6.4.13. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
6.5. Головний лікар Центру, його заступники та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.
6.6. Головний лікар Центру, його заступники та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.
6.7. Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
7. СТРУКТУРА.

7.1. Структурними підрозділами Центру є:
7.1.1. Адміністративно-управлінський підрозділ.
7.1.2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.
7.1.3. Лікувально-профілактичні підрозділи (лікарські амбулаторії, фельдшерсько-акушерські пункти, фельдшерські пункти, медичні пункти).
7.2. Порядок внутрішньої організації структурних підрозділів Центру затверджуються керівником Центру.
7.3. Штати Центру встановлюються у визначеному порядку.
8. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ.

8.1. Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
8.2. Майно Центру є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.
Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно Органом управління майном.
8.3.Джерелами формування майна Центру є:
8.3.1. Кошти районного бюджету.
8.3.2. Власні надходження Центру:
від господарської та/або виробничої діяльності;
за оренду майна;
від реалізації майна;
8.3.3. Інші власні надходження Центру.
8.3.4. Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.
8.3.5. Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
8.3.6. Інші джерела не заборонені законодавством.
8.4. Центр має право:
передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, у тому числі філіями та відділеннями, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з Органом управління майном;
за погодженням з Органом управління майном реалізовувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.
8.5.Штатний розпис та кошторис Центру затверджуються за поданням керівника Центру головним розпорядником коштів.
8.6. Фінансування Центру:
фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок районного бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;
перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та Органом управління майном у визначеному законодавством порядку.
8.7. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ.

9.1. Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності - вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.
Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
9.2. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти районного бюджету.
Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря Центру визначаються строковим трудовим договором, укладеним із Органом управління майном.
9.8. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
9.9. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ.

10.1. Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Органу управління майном, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.
10.2. У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.
10.3. Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Органом управління майном або за рішенням суду.
10.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
10.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
10.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Органу управління майном або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.
10.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10.8. Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
10.9. Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.






Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор