www.sinel.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 11 травня 2025 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Cинельніківський район >> 13 сесія районної ради VI скликання 15 лютого 2012 року
Про затвердження програми зайнятості населення на 2012-2014 роки по Синельниківському району
Версія для друку Написати листа

УКРАЇНА
CИНЕЛЬНИКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
ТРИНАДЦЯТА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження програми зайнятості
населення на 2012-2014 роки по
Синельниківському району
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про зайнятість населення», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», на виконання Указу Президента України від 11 липня 2005 № 1073 «Про вдосконалення державного регулювання у сфері зайнятості населення та ринку праці в Україні» та з метою забезпечення соціально - економічних, організаційних і правових умов для реалізації права громадян на працю на основі державної політики зайнятості, забезпечення соціального захисту населення у сфері трудових відносин, враховуючи рекомендації профільної постійної комісії, районна рада вирішила:
1. Затвердити програму зайнятості населення на 2012 -2014 роки по Синельниківському району згідно з додатком.
2. Рекомендувати підприємствам усіх форм власності, установам та організаціям району забезпечити виконання заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці Синельниківського району у 2012 – 2014 роках.
3. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на управління праці та соціального захисту населення Синельниківської райдержадміністрації (Лаптєва), контроль - на постійну комісію з питань охорони здоров'я, освіти, молоді, спорту, культури та соціального захисту (Івахненко).


Голова районної ради Н.ЗАДОРОЖНЯ





м. Синельникове
15 лютого 2012р.
№ 224 -13/VІ





7
ПРОГРАМА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ
НА 2012 -2014 РОКИ ПО СИНЕЛЬНИКІВСЬКОМУ РАЙОНУ

Мета програми

Метою програми є здійснення конкретних заходів, спрямованих на ефективне використання робочої сили на підприємствах усіх форм власності, забезпечення стабільних умов для підвищення продуктивної зайнятості населення, підприємницької діяльності, мобілізацію і спрямування інвестиційних ресурсів з усіх можливих джерел на соціально – економічний розвиток району та збільшення кількості нових робочих місць.

Основні завдання програми
Основними завданнями програми є:

Надання соціальних послуг населенню з метою забезпечення продуктивної зайнятості населення та його соціальної підтримки в разі втрати роботи.
Визначення регіональних і галузевих пріоритетів при створенні робочих місць та збалансування підготовки кадрів на ринку праці.
Підвищення конкурентоспроможності на ринку праці окремих категорій населення шляхом перенавчання та професійної підготовки, проведення профорієнтаційних заходів.
Забезпечення упереджувальної роботи з робітниками, яким загрожує вивільнення внаслідок реструктуризації, банкрутства або ліквідації підприємства.
Відпрацювання надійних механізмів працевлаштування, в тому числі на заброньовані робочі місця для соціально незахищеної категорії незайнятих громадян, які неспроможні на рівних конкурувати на ринку праці.
Інформування та створення умов для найширшого залучення незайнятих громадян до оплачуваних громадських робіт.
Забезпечення матеріальної підтримки безробітних.
І. Основні підсумки виконання програми зайнятості населення за 2010 - 2011 роки по Синельниківському району.

Підсумки роботи господарського комплексу району за 2010 рік вказують, що досягнуті результати в основному мають тенденцію до зростання.
Загальний обсяг виробництва та реалізації продукції у діючих цінах склав 46,7 млн. грн., що становить 98 % до програми, у порівнянні до відповідного періоду минулого року виконання 110 %.

За рахунок збільшення мінімальної заробітної плати та зростання частини заробітної плати у валових витратах підприємств по району, спостерігається постійне зростання середньої заробітної плати на одного штатного працівника, за 2010 рік вона склала – 2049,34 грн. у тому числі по сільському господарству-2724,0 грн., у промисловості -2115,06 грн. Основне підвищення рівня заробітної плати очікується у промисловості: ВАТ «Славгородський арматурний завод», ДМП ВКГ «Дніпро - Західний Донбас»; сільське господарство - АТЗТ «Агро Союз», ВСК «Україна», ТОВ «Гарант Агро», СФГ «Анастасія».
Постійно ведеться робота щодо недопущення заборгованості із виплати заробітної плати, протягом 2010 - 2011 років за статистичними даними заборгованість із виплати заробітної плати відсутня.
Протягом 2011 року згідно прогнозу мало бути працевлаштовано 335 чоловік, фактично працевлаштовані за направленням служби зайнятості 271 особа. Рівень працевлаштування нижче прогнозного на 2,3 %, і фактично складає 33,33 % проти запланованого 35,64 %.
На робочі місця, створені за рахунок дотацій роботодавцям з Фонду страхування на випадок безробіття протягом 2011 року працевлаштовано 8 безробітних осіб при запланованому працевлаштуванні 20 осіб. Із загальної кількості працевлаштованих на дотаційні місця - 4 особи соціально – незахищеної категорії.
У сфері збереження і створення нових робочих місць та розвитку підприємництва і самозайнятості спостерігаються наступні результати. Протягом 2011 року створено 276 нових робочих місць, з них 66 місць у юридичних осіб, для найманих працівників у фізичних осіб – 135 місць, зареєстровано фізичних осіб підприємців -75.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 13 грудня 2010 року № 742-р-10 затверджено бронювання 7 робочих місць для соціально-незахищених громадян. В звітному періоді всього на обліку знаходилося 113 чоловік цієї категорії, за 12 місяців 2011 року звернулося до міськрайонного центру зайнятості з питань працевлаштування 71 особа з категорії соціально – незахищених громадян.
Протягом звітного періоду в службі зайнятості знаходилося на обліку 9 осіб з обмеженими фізичними можливостями III групи та 5 інваліди ІІ групи. З них: 7 осіб працевлаштовано, 4 особи знято з обліку з інших причин. Станом на 1січня 2012 року на обліку знаходяться 3 інваліда, які мають статус безробітного та отримують допомогу по безробіттю.
Кількість незайнятого населення району на кінець звітного періоду фактично складає 249 чоловік, в тому числі безробітних 242 особи.
При перевірці підприємств установ та організацій з керівниками постійно ведеться робота щодо недопущення заборгованості із виплати заробітної плати та виплати заробітної плати нижче мінімальної, встановленої законодавством.
Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом 2011 року надруковано 2 статті в місцевих газетах на тему «Ризики, які несуть працівники та роботодавці при неналежному оформленні трудових відносин та мінімізації заробітної плати». Синельниківським центром зайнятості розміщено 13 статей, з них 3 статті з висвітлення питань роботи центру зайнятості з роботодавцями, 2 статті щодо організації та проведення професійного навчання для безробітних за направленням центру зайнятості, решта з питань профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю.

ІІ. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону та розвитку ринку праці.

Головною метою програми на 2012-2014 роки має стати пом’якшення проблем, які виникли у результаті економічної кризи.
Основним завданням програми є:
- сприяння повної, продуктивної та вільно обраній зайнятості населення, спрямованої на підвищення його рівня життя;
- забезпечення регулювання та детінізації ринку праці, сприяння зайнятості населення;
- посилення соціального захисту від безробіття.
В основу прогнозних розрахунків соціально – економічного розвитку Синельниківського району на 2012 – 2014 роки покладені фактичні показники економічного і соціального розвитку району за 2010 – 2011 роки. Пріоритетною галуззю економіки району є сільське господарство. Основою програми розвитку сільського господарства району є стабілізація і поступове нарощування обсягів виробництва сільського господарства.
Передбачається збільшення середньомісячної заробітної плати у 2012 році до 2200 грн., що на 2,8 % більше у порівнянні з 2011 роком, у 2013 році до 2300 грн, 2014 році до 2400 грн.
Кількість незайнятого населення, яке скористується послугами служби зайнятості прогнозується на рівні 105,6 % від виконання 2011 року за рахунок підвищення якості обслуговування населення центром зайнятості.
На сучасному етапі структурного реформування промисловості району не передбачається.
По результатах опитування підприємств масового скорочення у 2012-2013 роках не очікується.
За попереднім прогнозом на обліку в центрі зайнятості у наступні роки перебуватиме близько 950 незайнятих громадян.
З метою соціального захисту незайнятого населення та надання соціальних послуг службою зайнятості, передбачається, що активними заходами сприяння зайнятості населення буде охоплено у 2012- 2014 роках понад 56 % незайнятих громадян, профорієнтаційними послугами буде охоплено понад 96 % незайнятих громадян.
Економічний розвиток регіону у наступний період супроводжуватиметься змінами у структурі зайнятості, підвищенням вимог до якості робочої сили, зростанням професійної кваліфікації економічно – активного населення.
Чисельність випускників професійно-технічних навчальних закладів району у 2012 -2014 роках становитиме 101 особа на рік. Прогнозується, що усі випускники не матимуть проблем з працевлаштуванням, оскільки вони підготовлені за державним замовлення та під замовлення підприємств і повинні бути розподілені за підприємствами - замовниками, а також внаслідок гнучкості системи підготовки (за кількома професіями та професіями, які можуть бути використані під час розгортання власної підприємницької діяльності).
Усього для громадян, які потребують соціального захисту, передбачається забронювати на підприємствах і в організаціях протягом 2012 -2014 року по 6 робочих місць щороку.
З метою підтримки зайнятості інвалідів необхідно буде активізувати роботу з їх працевлаштування: проведення «Днів вакансій» для інвалідів, надання профорієнтаційних послуг та психологічної підтримки, надання консультацій з питань зайнятості.
Одним із головних пріоритетів залишається сприяння працевлаштуванню тих, хто знаходиться на обліку, а також їх навчання засобам самостійного пошуку роботи.
Основною проблемою на селі залишається створення робочих місць, які дадуть стабільний прибуток селянина протягом року. Поки що новостворені робочі місця носять сезонний характер. Весна, літо-осінь, а в зимові місяці селяни залишаються без джерел прибутку за виключенням підсобного господарства, якщо воно є.
Для вирішення основних проблемних питань у 2012 – 2014 роках необхідно:
- забезпечити збалансованість попиту та пропозиції робочої сили за рахунок реструктуризації сільськогосподарського комплексу;
- розширити надання дотацій роботодавцям для створення додаткових робочих місць в аграрному виробництві та в соціальній сфері села;
- надання дотацій на розвиток переробній промисловості за рахунок державних інвестицій.

ІІI. Основні показники соціально-економічного розвитку регіону

Найменування
показника
2010 рік
(звітні дані)
2011 рік
(звітні дані)
2012 рік
2013 рік
2014 рік
перше півріччя
у цілому
за рік
перше півріччя
у цілому
за рік
(прог-нозні дані) (прог-нозні дані) (прогнозні дані)
1.Валовий регіональний продукт, млн. грн.
85,0
333,2
46,3
286,1
286,6303,4301,4
        2.Індекс фізичного обсягу валового регіо-нального продукту, у % до попереднього періоду
4,3
4,5
4,2
4,3
4,34,54,5
        3.Темп зростання (зниження) валової продукції сільського господарства, у % до попереднього періоду
129,8
95,5
89,7
92,1
100,2105,899,3
        4. Інвестиції в основний капітал на одну особу, грн.
1654
1670
1695
1695
170017151750
        5. Індекси інвестицій в основний капітал, у % до попереднього періо-ду
125
135
140
140
145145150
        6. Прямі іноземні інвестиції на одну особу, дол. США
-
-
-
-
---
7.Кількість малих підприємств на 10 тис. осіб наявного населен-ня, одиниць
20
20
15
15
151520
        8. Чисельність наявного населення (у серед-ньому за період), тис. осіб
39,2
39,2
39,2
39,2
39,239,239,2
        9. Наявний дохід у розрахунку на одну особу, грн.
1670
1670
1800
1850
185019002000


V. Показники професійної підготовки
та використання робочої сили

Найменування
показника
2010 рік
(звітні дані)
2011 рік
(звітні дані)
2012 рік
2013 рік
2014 рік
перше півріч-чя
у цілому
за рік
перше півріч-чя
цілому
за рік
(прог-нозні дані)
(прогно-зні
дані)
(прогнозні
дані)
1. Кількість навчальних закладів,одиниць – усього
-
1
-
1
111
у тому числі:
-
-
-
-
---
- вищих навчальних закладів ІІІ - ІV рівнів акредитації
-
-
-
-
---
- вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації
- професійно-технічних навчальних закладів
-
1
-
1
1
1

1
2. Кількість випускників навчальних закладів, тис. осіб – усього
-
104
-
79
101
101

101
у тому числі:
- випускників вищих навчальних закладів ІІІ − ІV рівнів акредитації
-
-
-
-
-
-

-
        - випускників вищих навчальних закладів І − ІІ рівнів акредитації
-
-
-
-
-
-

-
- випускників професійно-технічних навчальних закладів
-
104
-
79
101101101
3. Середньооблікова кількість штатних працівників (без урахування найманих працівників статистично малих підприємств та у фізичних осіб-підприємців), тис. осіб
5000
5035
4942
4900
490049004900
4. Кількість працівників, які знаходяться у вимушених неоплачуваних відпустках з ініціативи роботодавців, тис. осіб
-
-
-
-
---
у % до середньооблікової кількості штатних працівників
-
-
-
-
---
5. Кількість працівників, які працюють у режимі неповного робочого дня (тижня), тис. осіб
-
-
-
-
---
у % до середньооблікової кількості штатних працівників
-
-
-
-
---
6. Кількість працівників, які підвищили свою кваліфікацію, тис. осіб
-
4
-
4
5
5

5
у % до середньооблікової кількості штатних працівників
-
0,08
-
0,08
0,10,10,1
7. Кількість працівників, які пройшли професійну підготовку та перепідготовку, тис. осіб
-
132
-
110
110


100


100
у % до середньооблікової кількості штатних працівників
-
2,62
-
2,24
2,24
2,04

2,04
8. Кількість найманих працівників на малих підприємствах, тис. осіб
-
592
-
610
650650650
        9.Середньомісячна заробітна плата найманих працівників малих підприємств, грн.
-
1114,9
-
1150
117011801200


VІ. Розширення сфери застосування праці шляхом
створення робочих місць


Найменування
показника
2010 рік
(звітні дані)
2011 рік (звітні дані)
2012 рік
2013 рік
2014 рік
перше півріччя
у цілому
за рік
перше півріччя
у цілому
за рік
(прогнозні дані)(прогнозні дані)(прогнозні дані)
Розширення сфери застосування праці шляхом
створення робочих місць в цілому у Синельниківському районі
Створено робочих місць, осіб – усього
76
157
88
165
175180190
з них:
- юридичними особами (на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та організаційно-правових форм господарювання):
0
1
6
42
444648
осіб
у % до загальної кількості створених робочих місць
0
0,63
6,8
25,4
25,125,525,2
- фізичними особами-підприємцями та іншими фізичними особами – платниками податку з доходів фізичних осіб (включаючи робочі місця для найманих працівників):
27
60
65
107
113117123
осіб
у % до загальної кількості створених робочих місць
35,5
38,2
73,8
64,8
64,66564,7
2.Створено робочих місць за видами економічної діяльності, осіб *:
76
157
88
165
175180190
Розширення сфери застосування праці шляхом
створення робочих місць по Синельниківському району
- у сільському господарстві, мисливстві та лісовому господарстві
13
20
19
61
636567
- у рибальстві, рибництві
1
1
0
0
000
- у добувній промисловості
0
0
0
0
000
      - у переробній промисловості
3
5
13
24
262728
      - у виробництві та розподіленні електроенергії, газу та води
0
2
0
0
000
      - у будівництві
0
0
0
0
000
      - у торгівлі; ремонті автомобілів, побутових виробів та предметів особистого вжитку
39
90
51
68
707274
      - у діяльності готелів та ресторанів
0
2
0
6
777
      -у діяльності транспорту та зв’язку
12
19
2
2
335
      - у фінансовій діяльності
0
0
0
0
000
      -у операціях з нерухомим майном, орендою, інжинірингом та наданням послуг підприємцям
7
10
1
2
224
      - у державному управлінні
0
0
0
0
000
      - у освіті
0
0
0
0
000
      - у сфері охорони здоров’я та надання соціальної допомоги
0
1
0
0
000
      - надання комунальних та індивідуальних послуг;діяльність у сфері культури та спорту
1
7
2
2
445
      - у екстериторіальній діяльності
0
0
0
0
000

VІІ. Надання соціальних послуг державною службою зайнятості
(тис. осіб)
Найменування
показника
2010 рік
(звітні дані)
2011 рік
(звітні дані)
2012 рік
2013 рік
2014 рік
перше півріччя
у цілому
за рік
перше півріччя
у цілому
за рік
(прогнозні дані)(прогноз-ні дані)(прогноз-ні дані)
1.Чисельність незайнятих громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості протягом звітного періоду
0,554
0,833
0,489
0,900
0,9500,9500,950
1.1. На початок періоду
0,280
0,280
0,257
0,275
0,3000,3000,300
1.2. Звернеться протягом періоду
0,274
0,553
0,232
0,643
0,6750,6750,675
        2.Чисельність незайнятих громадян, працевлаштованих протягом періоду
0,188
0,273
0,158
0,311
0,3350,3350,335
        3.Чисельність без- робітних громадян, які проходитимуть професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації
0,101
0,132
0,086
0,110
0,1100,1100,110
        4.Чисельність незай-нятих громадян, залучених до участі в оплачуваних громадських роботах
0,060
0,089
0,049
0,085
0,0850,0850,085
        5.Чисельність незай-нятих і зайнятих громадян, яким надано інформаційно-консультаційні та профорієнтаційні послуги
0,876
0,1526
0,681
1,200
1,3001,3001,300
        6.Чисельність незай-нятих громадян, які перебуватимуть на обліку станом на кінець періоду
0,190
0,257
0,185
0,275
0,3000,3000,300
VІІІ. Показники сприяння зайнятості інвалідів
(осіб)
Найменування
показника
2010 рік
(звітні дані)
2011 рік
(звітні дані)
2012 рік
(прогнозні дані)
2013 рік
(прогнозні дані)
2014 рік
(прогнозні дані)
1.Чисельність працюючих інвалідів *
75
90
93
95
95
2.Кількість створених робочих місць за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів
-
1
1
1
1
3.Чисельність інвалідів, працевлаштованих за сприяння державної служби зайнятості
5
6
7
7
7
4.Чисельність інвалідів, які проходили професійне навчання – усього
3
4
6
4
4
4.1.За рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів
1
1
2
-
-
4.2.За направленням державної служби зайнятості
2
3
4
4
4
5. Кількість наданих підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, дотацій за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, зареєстрованих у державній службі зайнятості як безробітні.
-
-
-
-
-
Х
. Заходи щодо поліпшення ситуації у сфері зайнятості населення, мінімізації впливу фінансово-економічної кризи на стан регіонального ринку праці на 2012-2014 роки
Найменування
заходу
Виконавці
(місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, сторони соціального діалогу)
Термін
виконання
1
2
3
І. Сприяння збереженню економіки регіону кваліфікованими кадрами
ІІ. Розширення сфери застосування праці, сприяння зайнятості населення
2.1. Забезпечити постійне, своєчасне та якісне оновлення бази даних про наявність вільних робочих місць. Інформувати населення щодо наявності вакансій через ЗМІ та Інтернет.Міськрайонний центр зайнятості.Протягом
2012 – 2014 років
      2.2. Сприяти підвищенню мотивації до праці незайнятого населення через розширення тематики інформаційних семінарів та проведення «Ярмарок вакансій» з представниками підприємств, установ, організацій.
Міськрайонний центр зайнятості.Протягом
2012 – 2014 років
ІІІ. Використання робочої сили, регулювання соціально-трудових відносин
3.1. Посилити контроль за дотриманням законодавства про працю підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами з метою недопущення використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин.Територіальна державна інспекція праці. Протягом
2012 – 2014 років
      3.2. Здійснювати контроль за дотриманням законодавства про працю в частині:
      - своєчасної оплати праці та не нижче мінімального розміру гарантованого державою,
      - збереження робочих місць та працевлаштування вивільнених працівників.
Управління праці та соціального захисту населення, міськрайонний центр зайнятості.Протягом
2012 – 2014 років
      3.3.Приймати участь у комісіях з питань детінізації економіки, здійснювати перевірки та роз’яснювальну роботу серед роботодавців щодо використання найманої робочої сили без належного оформлення трудових відносин з роботодавцем та легалізації заробітної плати. У разі виявлення порушень, вживати відповідні заходи.
Міськрайонний центр зайнятості,
управління праці та соціального захисту населення,ОДПІ.
Протягом
2012 – 2014 років
      3.4.Проводити постійно діючі семінари для жінок, молоді та інших громадян, що потерпають від гендерної нерівності, для підвищення їх впевненості в собі та самореалізації на ринку праці.
Міськрайонний центр зайнятості.
Протягом
2012 – 2014 років
ІV. Підвищення професійної якості працівників
V. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці
5.1.Вивчати та аналізувати можливості підприємств, організацій, установ по працевлаштуванню соціально-незахищеної категорії громадян, забезпечити бронювання робочих місць для цієї категорії. Здійснювати моніторинг використання заброньованих робочих місць.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      5.2.Сприяти підвищенню конкуренто спроможності квотної категорії населення шляхом підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації за рахунок коштів Фонду та в навчальних центрах професійно-технічної освіти служби зайнятості з урахуванням потреб ринку праці.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      5.3.Сприяти організації оплачуваних громадських робіт для учнівської і студентської молоді у вільний від навчання час, у першу чергу для дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених та неповних сімей та дітей, схильних до правопорушень.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      5.4.Сприяти трудовій реабілітації та працевлаштуванню громадян з особливими потребами з урахуванням рекомендацій медико-соціальної експертної комісії на вільні та новостворені або пристосовані для них робочі місця, заявлені підприємствами. Забезпечити надання повного комплексу соціальних послуг особам з обмеженими фізичними можливостями.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
VI. Регулювання трудових міграцій громадян України, іноземців, прикордонне співробітництво
6.1.Проводити інформаційні заходи, пов’язані з регулюванням проблем внутрішньої трудової міграції, легалізації зайнятості та доходів трудових мігрантів.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      6.2. Забезпечити інформування населення про можливості легального працевлаштування за кордоном і потенційний ризик стати потерпілим від шахрайських дій злочинців та торговців людьми. Проводити тематичні семінари з питань запобігання неврегульованій трудовій міграції та торгівлі людьми, у тому числі для школярів, та слухачів професійно-технічних училищ.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
VII. Надання соціальних послуг зареєстрованим безробітним та профілактика настання безробіття
7.1.Сприяти працевлаштуванню незайнятих громадян на вільні та новостворені робочі місця, у тому числі шляхом надання дотацій роботодавцям з коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      7.2.Здійснювати професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації безробітних за професіями та спеціальностями під конкретні замовлення роботодавців в тому числі в центрах професійної освіти служби зайнятості. З метою набуття практичних умінь та навичок поширити організацію індивідуальних форм навчання та стажування їх на підприємствах, установах і організаціях. В першу чергу охопити професійним навчанням безробітних, які не мають професій і займають місця, що не потребують спеціальної підготовки.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      7.3.Сприяти організації оплачуваних громадських робіт для безробітних за рахунок коштів підприємств, Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та місцевих бюджетів. Надавати методичну та організаційну допомогу роботодавцям з цього питання.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      7.4.Забезпечити проведення системної профорієнтаційної роботи з незайнятим населенням, спрямованої на посилення мотивації до праці та свідоме обрання робітничих професій, що користуються попитом на ринку праці.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років
      7.5.Надавати профорієнтаційні послуги особам, які звернулися до служби зайнятості, з метою активізації власних зусиль у вирішенні питань працевлаштування та відпрацювати практичні навички самостійного пошуку роботи на семінарах з техніки пошуку роботи.
      Здійснювати на замовлення роботодавців підбір необхідних працівників із використанням психодіагностичних методик.
Міськрайонний центр зайнятості
Протягом
2012 – 2014 років




Голова районної ради Н. ЗАДОРОЖНЯ




Додаток 1
до програми
ПАСПОРТ
районної програми

1. Назва: Програма зайнятості населення на 2012 -2014 роки по Синельниківському району.
2.Підстава для розроблення: закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про зайнятість населення», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», Указ Президента України від 11 липня 2005 №1073 «Про вдосконалення державного регулювання у сфері зайнятості населення та ринку праці в Україні».
3.Замовник програми або координатор: управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
4.Співвиконавці програми: відділ економіки райдержадміністрації, міськрайонний центр зайнятості.
5.Відповідальні за виконання: управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.
6.Мета: здійснення конкретних заходів, спрямованих на ефективне використання робочої сили на підприємствах усіх форм власності, забезпечення стабільних умов для підвищення продуктивної зайнятості населення, підприємницької діяльності, мобілізацію і спрямування інвестиційних ресурсів з усіх можливих джерел на соціально – економічний розвиток району та збільшення кількості нових робочих місць.
7.Початок :2012 рік, закінчення:2014 рік.
8.Етапи виконання: програма розрахована на три роки .
9.Загальні обсяги фінансування, у тому числі видатки державного, обласного та місцевого бюджетів: фінансування програми здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в порядку, визначеному Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Контроль за використанням коштів здійснює виконавча дирекція Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
10.Очікувані кінцеві результати виконання програми зайнятості населення Синельниківського району: збільшення зайнятості населення, зменшення рівня безробіття.
11.Координацію роботи за виконанням здійснює управління праці та соціального захисту населення, контроль – постійна комісія районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, молоді, спорту, культури та соціального захисту.



Голова районної ради Н.ЗАДОРОЖНЯ






Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор